.

Bli medlem i Särö Kullavik IF
BLI MEDLEM
F16

F16 är ett gäng glada tjejer som under 2023 tränat en gång i veckan och spelat sammanlagt 4 cuper. Under Höstcupen provar vi spelform 5 mot 5 och går inför säsongen 2024 upp på två träningar i veckan.

Nya spelare och ledare är välkomna löpande, ni ser våra träningstider och kontaktpersoner i menyn ovanför

Resten av säsongen och nästa säsong
2023-10-30 10:34

Avslutningen med klubben, funkar som vanligt att vi ses utanför Kullavikshallen och går in med laget tillsammans. Föräldrar sitter på läktaren och vi sitter lagvis ute på golvet. Alla lag får komma fram och ta kort och vi pratar kort om säsongen. Det brukar vara lite olika personer som uppmärksammas och det är ett kul tillfälle att se hur stor klubben är och perfekt för våra att se de stora tjejerna. Ni har alla fått kallelse till detta, sluttiden kommer bli kortare antagligen.Vi kommer köra utomhus på vår ordinarie tid i november. Vid snö ställer vi in. Ha flera lager kläder som står emot vind och kyla så att tjejerna kan skala av och på när de blir varma. Alla aktuella träningar i november kallas ni till som vanligt.Januari till mars kommer vi ha inomhusträning på onsdagar, 17:00-18:30 i Maleviks gympasal. Kallelser kommer i vanlig ordning.Under ordinarie utomhussäsong 2024 (april och framåt) kommer vi ha träning 2 dagar i veckan. En vardag och en helgdag. Vilken dag, plan eller tid vet vi inte ännu.

Höstcupen
2023-10-30 10:28

I höstas spelade vi Höstcupen för andra året i rad och fick denna gång prova på 5 mot 5-spel. Tjejerna var taggade!

Flera var sugna på att stå i mål och alla som ville ha premiär som målvakt fick prova på både en och två perioder, riktigt kul!

En solig dag med fint arrangemang, tack till föräldrarna som ställde upp som funktionärer och bra jobbat alla barn! Nu laddar vi för de sista träningarna för hösten och för ännu mer matcher nästa år!

Kungsbackaleken Lerkil
2023-09-09 17:41

3 krigande lag hade vi idag, tjejer som kämpade i solen mot duktiga motståndare. Vi vågade ta boll, vågade gå mot mål, vågade skjuta och passa varandra, så kul att se!

Bra jobbat allihop!

Matcher hösten -23
2023-08-25 14:19

Vi är anmälda till Höstcupen som ligger sista helgen i november och till Lerkil mitten av september.

Förvarnar om att vi behöver funktionärer till Höstcupen då det är vårt eget arrangemang

Ser fram emot fina cuper denna termin också!

Tölöcupen 2023
2023-06-04 21:46

Vi fick en solig dag vid Hamravallen och efter lite manfall så blev det 3 lag om 4 peppade tjejer som verkligen gav allt på alla matcher!

Väldigt roliga möten med ledare och spelare från flera olika klubbar. Det svängde under matcherna och tjejerna visade allt de lärt sig under våren!

I pauserna lockade hoppborg och andra aktiviteter. En härlig dag på och av plan och vi tackar återigen vår härliga engagerade publik!

Kungsbackaleken - en succé!
2023-05-28 16:30

Wow vilka tjejer! Kämparandan sitter i, hejaklacken också. Spring i benen och många som besviket konstaterade att de hade gjort sista matchen för idag... det bådar gott! Vi satsar på modet, att våga satsa på skottet eller våga gå in och ta boll från motståndare och det gjorde de bra, allihop!

Stort tack till vår fina publik och till er som hjälpte till som funktionärer, utan er hade det inte gått!

Kallelse till Tölöcupen
2023-05-23 08:33

Hej, nu har vi fått spelschema och tider för Tölöcupen så den gamla kallelsen tas bort och en ny kommer. Observera att det är först till kvarn denna gång, vi har begränsat antal platser. Vi kommer dock att i den mån det går prioritera de som inte var med nu i helgen så att alla fått en cuperfarenhet med sig innan sommarlovet. Så var snabb på anmälan när kallelsen kommer på söndag :)

Spelschema och annat matnyttigt hittas här Tölöcupen 2023 (procup.se)

Vi är i grupp 10, 11 och 12.

Vilka lag era tjejer hamnar i av Blå, Gul och Svart mailas ut någon dag innan.

BLI MEDLEM
Kommande matcher
Spelade matcher
Sön 1/10 08:30
Lör 9/9 08:00
Lör 3/6 12:30
Sön 28/5 08:00
Kommande aktiviteter
Nyheter från föreningen
Särö Kullavik IF, 27/03 15:25
Särö Kullavik IF, 22/03 14:08
Särö Kullavik IF, 22/03 11:17
Särö Kullavik IF, 18/03 15:00

Club Intersport
Stöd föreningen, handla här!
Stöd till Kullavik IF
Sponsorer till Kullavik IF