.

Varje år arrangerar Kullavik IF ett antal camper. Dessa presenteras här

2021-03-23 15:49

Påskläger

På påsklovet, onsdag till fredag anordnar vi ett matchläger i spelformen 7mot7.

Målgruppen är spelare födda 10-14, dvs. de åldersgrupperna som spelar 7mot7 i år, spelade förra året eller kommer spela nästa år.

Det kommer vara ett halvdagsläger där vi tränar och spelar match kl.9-12.

För detta läger söker vi även söka tränare (helst vuxna som idag är aktiva som tränare i föreningen). Vi kommer nämligen genomföra en praktisk tränarfortbildning i samband med lägret, där ni både får exempelträningar, guide till matchcoaching samt en massa tips och förslag - ta chansen att hjälpa spelarna till ett grym läger samtidigt som du utvecklas som tränare!

För mer info och anmälan se vår bokningssida!

Sommarläger

V.25 & v.26 kommer vi i vanlig ordning ha vårt stora sommarläger. Målgruppen kommer i år bli spelare födda 11-16.

Detta läger har varit en dundersuccé i flera år så här kommer vi hålla oss till samma koncept som tidigare.

Mer info och anmälan kommer efter påsk!

Höstcamp

Efter de senaste årens succé (fler än 100 spelare deltog varje år!) kommer Höstcampen med Kullavik Akademi tillbaka. Ambitionen är att erbjuda något för alla spelare födda 06-15!

Denna camp kommer ligga på höstlovet v.44, samt eventuellt på någon av helgerna under november.

Mer info och anmälan efter sommaren!

Som alltid tycker vi det är jätteroligt med nya kompisar så alla våra läger och camper kommer även vara öppna för spelare från andra klubbar!

Inga aktiviteter inbokade
Nyheter från föreningen
Särö Kullavik IF, 27/03 15:25
Särö Kullavik IF, 22/03 14:08
Särö Kullavik IF, 22/03 11:17
Särö Kullavik IF, 18/03 15:00

Club Intersport
Stöd föreningen, handla här!
Stöd till Kullavik IF
Sponsorer till Kullavik IF