.

Bli medlem i Särö Kullavik IF
BLI MEDLEM
Välkommen till F-11!

Våra tjejer i Kullavik IF:s tjejlag F-11 (flickor födda 2011) tränar fotboll på onsdagar kl 18:30-20:00 och  söndagar kl 16:30-18:00 på Konstgräsplanen i Malevik.

Utrustning som behövs är träningskläder för utomhusträning (kläder efter väder), fotbollsskor, benskydd, vattenflaska, pigga ben och en hårsnodd till långt hår.

Det finns alltid gott om plats för nya spelare - alla är varmt välkomna - så gör gärna lite reklam för vårt fotbollslag bland stora och små vänner. Vi uppmuntrar alla intresserade att registrera sig som medlemmar på Kullavik IF:s hemsida så får ni alla utskick med information kring laget. Vi behöver alltid fler tränare till laget så vi är glada om ytterligare någon förälder känner för att ingå i tränarstyrkan.

Aktuell information och träningskallelser kommer att skickas via Sportadmin till spelarnas föräldrars e-mailadresser. För att få denna information, och annan klubbinformation, behöver spelaren vara registrerad som medlem i klubben. Intresserade nya spelare uppmuntras därför att skicka in en registreringsanmälan här på hemsidan!

Vi ses på fotbollsplanen!

Hälsningar

Kajsa Persson, lagledare och tränare F-11 (kajsapersson@hotmail.com)

Helen Fernlund, tränare F-11

Mikael Johnsson, tränare F-11

Lisa Mellander, tränare F-11

Anders Nordström, tränare F-11

Gun Bengtsson, tränare F-11

Hristo Balov, tränare F-11

Mattias Bjärsmyr, tränare F-11

Succé i cup-premiär för F11 7 januari 2018!
2018-02-01 11:37

Fotbollstjejerna födda 2011 i Kullavik IF:s F11-lag var sugna på att testa på att spela riktig match och när inte tillräckligt många lag i samma åldersgrupp anmälde sig till klubbens egen Trettonhelgscup fick vi möjlighet att åka med laget till Mölnlycke för deltagande i Mölnlyckecupen.

10 stycken mycket förväntansfulla, lite nervösa men framförallt väldigt glada och peppade tjejer spelade totalt 5 st matcher `a 12 minuter under eftermiddagen. Våra tjejer var väldigt duktiga ute på fotbollsplanen och stod sig väl mot motståndarlagen från Mölnlycke och Landvetter. Laget hade också ett härligt stöd på läktaren från familjer och vänner.

Det var väldigt roligt att se glädjen, kamratskapen och utveckligen i laget som våra tjejer visade i sin matchpremiär. Tack spelare (denna gång Wilma I, Ruth, Ebba, Cornelia, Isabelle, Edith, Agnes, Carla, Lova och Stella N), tränare (denna gång Pia, Helen, Mikael och Kajsa), famlj/vänner och Mölnlycke för en väldigt lyckad cup-premiär. Alla var överens om att vi vill spela mer match under 2018!
BLI MEDLEM
Kommande matcher
Spelade matcher
Kommande aktiviteter
Nyheter från föreningen
Särö Kullavik IF, 17/04 17:00
Särö Kullavik IF, 17/04 10:43
Särö Kullavik IF, 17/04 10:15
Särö Kullavik IF, 16/04 12:31
Särö Kullavik IF, 12/04 12:44

Club Intersport
Stöd föreningen, handla här!
Stöd till Kullavik IF
Sponsorer till Kullavik IF